Pe Ortoman il doare fix in pix de olimpiade...cum l-o durut si pana acuma.
Doar pentru ca anumiti atleti care se mai intampla sa fie si romani or luat aurul nu schimba cu nimic calitatea noastra de romani. Suntem tot aceeasi. 
Succesul  de acum se datoreaza talentului lor si muncii asidue pe care or depus-o de mici. Si nu cred ca fac o blastamatie daca zic ca drumul lor spre succes ar fi fost mult mai lin daca locuiau altundeva.
Asa ca nu mi-o pasat  pana azi cine-i Sandra Izbasa si nici n-o sa-mi pese subit doar pentru ca o luat aurul..Daca o sustineam pe tot parcursul drumului ei spre succes,  mai ziceam.
"Hai cu noi daca esti roman.....da like sau share daca esti roman", "prefa-te ca stii cine-i Sandra Izbasa si ia parte la succesul ei pe nedrept...daca esti roman"........Un cacat.

P.S. Fara diacritice ca-i albastru.





Numai bine, rău la nimeni,




date duminică, 5 august 2012

1 comentarii to “Ortoman si aurul de la olimpiade”

  1. Unknown
    6 august 2012 la 09:27

    Cum dau thumbs down la postu asta? :P
    Nu sunt de acord cu tine. Cand vad un om care are ceva in comun cu mine (in cazul asta calitatea de a fi roman) care reuseste sa faca ceva deosebit se intampla 2 lucruri:
    1. ma face mandru de el - chiar daca nu am contribuit cu nimic la succesul lui. Il simpatizez pentru ca avem ceva in comun si ma bucur daca reuseste sa faca ceva si sunt necajit daca o da-n bara.
    2. ma motiveaza putin sa incerc sa realizez si eu ceva deosebit. Faptul ca el o reusit sa ajunga in top desi o avut probabil parte de conditii mai proaste de pregatire decat alti concurenti mi se pare un punct in plus pentru el si ma face si pe mine sa ma gandesc ca poate daca trag un pic mai tare o sa reusesc sa obtin si eu rezultate peste asteptari.

Leave a Reply: