Poate unii v-aţi mai întrebat ce se mai întâmplă în viaţa Ortomanului.. şi dacă nu v-aţi întrebat io tot vă zîc.
  Deci am făcut:
- am  scris prima mea carte...de-amu îs scriitor...no bine no...de fapt era licenţa.
- dimineaţa o fost soare şi sara o plouat,  aşe că aproape în fieşce zî m-o udat...semănăm cu englejii, bine, nu la portifele. 
- mi-am încălcat principiu de a nu-mi face planuri, făcându-mi planuri care oricum nu s-or împlinit.
- am fost asară în Rai şi l-am văzut pe Ghici cine... pe meniu era trecut sex pe plajă, orgasm,  iad cu ghinars rusesc... cică dacă ajungi în Rai eşti mântuit, însă faptele mele săvârşite în locul cu pricina tind să cred că mă îndreaptă spre subsol.

Voi ce mai învârtiţi?

Numai bine, rău la nimeni,

date vineri, 14 mai 2010

9 comentarii to “Vita ortomanae”

  1. AlbastruVolatil
    14 mai 2010 la 18:10

    Ce planuri ţi-ai făcut care nu s-au îndeplinit? Că numai ne-ai făcut curioşi şi ne-ai lăsat cu ochii-n soare.

  1. Anonim
    14 mai 2010 la 21:10

    asa deci...prin Rai iti faci tu veacul(noptile). Cum a fost?

  1. Anonim
    15 mai 2010 la 00:00

    sper ca nu ai avut umbrela cu tine...nu de alta dar am auzit ca nu prea ai ce cauta in rai cu o umbrela...chiar daca afara ploua:))

  1. Ortoman
    15 mai 2010 la 00:25

    @ AlbastruVolatil: hehe...planuri:>
    @ Aljo89: o fo' magistral...plus multeeee fete:D
    @ Anonim: io n-am nevoie de umbrela, ploaia ma ocoleste din respect:)))

  1. Filip
    15 mai 2010 la 20:30

    "io n-am nevoie de umbrela, ploaia ma ocoleste din respect:)))"

    esti neam cu ciac? :D

    bravo macar te distrasi...mi se muta fata si-s intr-o umblatura de ma-nervez...ma doare capu`...prost materialu`...vazui ca-ti schimbasi rolecsu` de pe dreapta...alalalt era mai misto :)

    Numai de bine!

  1. Ortoman
    15 mai 2010 la 22:57

    oţâră..ceasu' ăla şmecher s-o stricat:(

  1. andra
    16 mai 2010 la 00:25

    iertare ca am indraznit sa gandesc ca ai avea nevoie de umbrela....:))

  1. Elfa
    17 mai 2010 la 06:43

    Despre ce e vb in cartea ta? :)

  1. Ortoman
    17 mai 2010 la 13:49

    Despre ordonarea, coordonarea si managementul financiar intr-o nu stiu ce:))) urat de tot:(

Leave a Reply: