A.S. Multă vreme o trecut de când nu ne-am mai scris. Io v-am cetit în continuare și poci să vă spui cu mâna pe inimă că tare mi-o plăcut ce-ați mai gândit.

        De când m-am apucat de proiectul ăsta, care este “La noi în Ardeal” am căpătat o nouă identitate..cea online. Aici îs Baci, Ortoman Baci(scuze, nu m-am putut abține :D). 
        Și și aici ca și în viața reala am găsit oameni care gândesc pe frecvența mea, oameni simpatici, care nu contenesc să mă uimească cu cugetări sau abordări la care io nu m-aș fi gândit. 
        Tot aici am învățat să-mi mai văd lungu nasului, cum zice taică-mi-o . Aici am văzut bunătatea pusă în practică (teoria o știam de mult), aici am văzut sensibilitate, am văzut solidaritate. 
        De aici am descoperit că uneori și eu îs un ticălos pentru modul în care reacționez la unele situații. Da, chiar și eu. Și asta uneori numa' pentru că ăsta era singuru mod de a reacționa pe care-l știam. 
        Dar lucrurile aflate aici mi-au îmbogățit și viața din spatele tastaturii și de aceea țîn să vă mulțumesc: Mulțam fain! :) 
        No..Amu și aici vreau să vă întreb: Vouă cum v-o influențat viața online pe haia offline?

P.S. M-am hotărât ca mâne sau poimâne să scriu despre oaminii pe care i-am găsit pe veveveu. 

Numai bine, rău la nimeni,

date luni, 14 iunie 2010

5 comentarii to “Bine v-am regăsit!”

  1. Anonim
    15 iunie 2010 la 00:27

    Tu cam tragi chiulu' in ultima vreme ;))
    Na, ca sa-ti raspund la intrebare ... io sunt prin tot ce inseamna online din 2004. Am trecut prin multe, am avut si blind date-uri ( de rahat ), mi-am pierdut cumpatul, apoi mi l-am recapatat ... si intr-un final, de ceva vreme, descoperindu-mi in acelasi timp si personalitatea, mi-am dat seama ca nu merita decat ce-i bun, si sa las la scaraotchi ce-i rau si sa tratez ce-i rau cu ironie si, daca se poate, oleak inteligenta. :)

  1. Filip
    18 iunie 2010 la 21:18

    io (acu` ani buni) din online mi-am tras gagica...care se va transforma probabil in nevasta...deci onlineu` mi-a influentat viata pozitiv, pentru ca voi avea pe cineva care sa-mi spele ciorapii si chilotii :D

  1. Anonim
    18 iunie 2010 la 22:24

    @ Filip: urata treaba cu spalatu >:P(ideea asta o fi dar fa-o sa sune mai fain)
    eu am mai gasit cativa oameni care sa ma iubeasca pentru ca sunt rea(probabil ma iubesc doar cand sunt rea)si...de cand cu online-ul cred ca vb mai mult cu tine =))(esti mai rau decat constiinta mea care imi spune din cand in cand ca daca m-am apucat de o treaba sa o duc pana la capat...sau sa o las balta cu stil)

  1. Hell's Angel
    19 iunie 2010 la 18:15

    Eu n-am intalnit oameni noi online, i-am intalnit in realitate si
    i-am cunoscut online....ma rog, cat se lasa fiecare descoperit si cat adevar spune acolo unde ar putea sa minta.
    Ai zis ca scrii despre oamenii pe care i-ai intalnit...still waiting
    :-W

  1. Ortoman
    20 iunie 2010 la 22:18

    @ Miscellaneous: in cazul tau oleaca mai multa inteligenta;)
    @Filip: te admir pentru curajul de a scrie asa ceva:))
    @Hell's Angel: n-am uitat inca de post, da ma cam inghesuie licenta..fmm

Leave a Reply: