•  Ca o bună ființă rațională care este și care se și pretinde a fi, Livia și-o găsit cea mai bună autocaracterizare: aparent identică, mereu diferită. Ca Mărturie stau desele schimbări de id de mess.
  •  În plus, la ofertă și fără tva Livia și-o schimbat blogu deoarece  o venit vara și sufletul și-o dat jos grelele straie ale iernii și albastruvolatil nu se mai preta noilor cerințe.
  • Nu-I cool pentru că nu mi-o zis și mie că și-o schimbat blogul.
  •  ÎI cool că ea m-o încurajat să mă apuc de bloguială...10x Livia
 
 
 
  •  Drept și pe românește vă spui....face niște poze de pici în cur.
  •  Pe blogu lui mi-or dat pentru prima oară lacrimile din două motive simultan: de la mai susul picat în cur mi-or dat lacrimile de durere și apoi mi-or mai dat odată lacrimile când am văzut pozele emoționante.
  •  ÎI cool că mi-o îmbucurat ochii de atâtea ori....multam și lui Alex
 
  
    Oana
 
  •  În căutare de idei despre ce aș putea să scriu eu despre susnumita colegă de bloguială, am dat click pe linkul ei și am rămas cu gura cascată și n-am mai putut cujeta.
  • Care îmi zice de ce am rămas eu cu gură căscată îi dau o piersica:))
  •  ÎI cool că scrie fain și gândește de cele mai multe ori pe  lunjime de undă cu mine..în plus îi plecată pe.. (stați să dau copy paște)...așaa€... Camino del Norte.
 
 
 
 Cabral
 
  •  Cabral reprezintă umanul, întotdeauna dornic să sară într-ajutorul cuiva
  •  
  •  Cabral reprezintă o minoritate dar fără să se poarte ca atare..de cele mai multe ori o dat dovadă de mai mult românism decât majoritatea dintre noi.
  •  Cabral îi cool....punct. Da coolimea îi creste și cu ajutorul posturilor pentru oameni mari;;) Io nu-s om mare că am numai 1.78 m  
  
Ordinarul
  • Deci omu' ăsta-i imposibil...scrie un post cum să vă zic io..ordinar,  despre exact nimica și tot adună 30 de vizualizări...
  • Are omu aista un stil de a scrie și de a-și expune ideile de mă apucă invidia...să nu uităm totuși că-i un blog ordinar >:)
  • Simpatia mea pentru el îi comparabilă cu cea pentru caracatițoiu Paul..deci imensă
  • Și să fie clar pentru unii,  nu dăm nume,  (Observatoru' Independent)  că Ordinarul nu este rău la suflet..ordinar la suflet da...dar rău ba.
  • Îi cool pentru că ui' ce i-o scris un anume Ortoman (cine o mai fi și ăsta): "Nene eşti genial….ordinar de genial". Mie nu mi-o zîs niciodată nimeni cuvinte de aste așe faine :(




Numai bine, rău la nimeni,

date miercuri, 14 iulie 2010

5 comentarii to “Despre oamenii din blogroll și de ce îs ei cool -Transa 2”

  1. Anonim
    14 iulie 2010 la 20:29

    Vrei sa-ti zic vorbe faine ? Na bine. Ca tot zici tu de blogroll-uri ... eu nu tin in blogroll decat oameni care sunt dragi la scris, buni la suflet ( aproape ) si indraznesc sa zic, de calitate. Tu esti in blogroll-ul meu. Ergo ... :) Numa' ca scrii cam rar, asta-i defectu' tau.

  1. Ortoman
    14 iulie 2010 la 23:56

    of la naiba...:D >:D<

  1. Livia-Alexandra S.
    16 iulie 2010 la 00:48

    Livia încearcă, de fapt, doar să se cunoască pe sine şi să-i facă pe cei din jur s-o accepte pentru ceea ce este cu adevărat: o fiinţă sinceră şi simplă pentru care cunoaşterea a fost, este şi va fi mereu pe primul plan.

  1. ordinarul
    30 iulie 2010 la 22:25

    Nu e vina mea ca nu stiu sa raspund complimentelor. Atat de rar primesc unu, de simt cam ce-au simtit oamenii din urmatoarele 2 cazuri.

    1)Groucho Marx a zis candva: Nu ma voi alatura unui club care ar accepta ca membru pe cineva ca mine

    2)Hegel era un filozof slab. Numa el intelegea ce zicea. Pe patu de moarte, un student i-a zis "Maestre, te-am inteles". Maestrul i-a raspuns "Dar eu nu te inteleg pe tine".

    Scuze. :)

  1. alex mazilu
    18 august 2010 la 16:52

    no... el iti multumeste sa stii. ;)

Leave a Reply: