Cu toții avem câte un viciu care ne distruge viața și ne împiedică să progresăm. Al meu mă măcina din interior și m-o făcut să pierd multe lucruri frumoase în viață. Atât de viclean și de parșiv era viciul acesta încât se juca cu mintea mea, încurajându-mă să cred că de fapt nu-l am, că nu reprezintă o problemă. Nimic mai fals.
  Vedeți voi,  azi,  în mirifica zi a Domnului (care domn nu știu), o să scriu despre complexul meu. Care îi mai multe de fapt. Și nu vorbesc despre vreun cine știe ce complex comercial.
Îmi place să recunosc sau nu,  eram și sper să nu mai fiu un complexat. De câte ori vroiam să fac ceva ce depășea zona mea de confort, ajungeam până la urmă să mă conving să nu mai fac lucrul ăla. Mintea punea piedici inimii. Știți voi: ochii văd inima cere, peste tot numai plăcere.. Nu-i chiar așa… că între inimă și plăcere intervine mintea care spune: NU NU NU.

   Și cred că și tu ai pățit de astea…

 Cred că și tu ai mers la nunți sau la evenimente unde nu cunoșteai mai pe nimeni. Și ai stat toată noaptea singur, deși la câțiva metri doar, oameni necunoscuți se distrau de minune. Și parcă ai fi vrut să meri să te prezinți și să li te alături. 
Haha….dar mintea îi la post și te pune înapoi în colțul tău.
"Ce vrei să  faci? Să te  duci acolo? Hai că ești caraghios…tu chiar crezi că ăia au chef de tine? Că te primesc? Pe tine? Hai că m-ai făcut să râd…"
Și uite așa îți taie avântul.



Nici nu-ți amintești de când n-ai mai fost la o întâlnire. Și parcă ai vrea să meri. Și ți-i ciudă când vezi câte-un urât cu o frumusețe de fată…Și te gândești că D-zeu îi nedrept.... că doar și tu ai un nas, doi ochi și doua/ trei  picioare…ție de ce nu-ți dă D-zeu o fată ca aia?
Iar ziua când întâlnești o fată faină nu întârzie să apară…și parcă te și place…Căcat, gândești, m-o lovit norocu!”. Dar când vine MOMENTUL,  în loc să-ți urmărești visul, te fofilezi…te scoți cumva…găsești o scuză să pierzi momentul. Moment care s-ar putea să numai apară vreme bună.
Și rămâi tot….. (aici aveam o expresie murdară).




 Când vine vorba de aspirații, de nou, de progres, rațiunea îi o curvă.  Par example era o vreme când se credea că o viteză mai mare de 20-30 de km ucide. Și toți construiau mașini să respecte normele alea de siguranță. Dar unii,  necomplexați, or zis: Ia hai mă să vedem chiar așa o fi? Și surpriză..n-o murit nimeni. Dacă și ei ar fi ascultat de rațiune și în zi de azi meream cu mașina tot cu 30 la oră.

 Dar de azi gata…c’ est finie la comedie.
 De azi încep un lung program de reabilitare. Un proces de decomplexare. 


                           Wanna'  join me?


Numai bine, rău la nimeni,

date duminică, 8 august 2010

5 comentarii to “Complexe”

  1. Hell's Angel
    8 august 2010 la 17:40

    Hmmm...eu, sincer, nu sunt o persoana complexata de nimic, desi poate as avea motive, dar nu... fac ce e mai bine pentru mine la momentul respectiv. :P
    Am o curiozitate... s-a intamplat ceva deosebit in viata ta de ti-ai dat seama ca e cazul sa-ti traiesti viata asa cum vrei si nu cum iti implementeaza societatea?? :D
    Ne auzim dupa ce iesi de la rehab! :P

  1. Ortoman
    8 august 2010 la 20:04

    :)))

  1. Ortoman
    8 august 2010 la 20:04

    poate

  1. Anonim
    9 august 2010 la 17:41

    Mi-ar plăcea, dar nu pot. :)

  1. Elfa
    13 august 2010 la 01:23

    Astea nu-s complexe, din fericire. E vorba doar de putina lipsa de incredere in propria persoana. Daaaaarrrr, totul se schimba daca vrei!

Leave a Reply: