...numaru' ălora cu diabet se va dubla. Dacă tot anu', așa mare și gras de 12 luni cum îi el, adună 50.000 persoane cu diabet, apăi aflați că data de 14 februarie singură va întrece și chiar va râde în nas reușitei anului. Și acum ca să fiu sigur că n-or să mă mai placă nici puținele demoiselles care mă plăceau înainte, o să vă zic ceva: luna lui februarie chiar mi-ar fi plăcut dacă nu era ziua de 14.


  Și culmea îi că mai îs și romantic.
Mulți se duc de valentine's day cu flori la iubită, îi duc inimioare, o scot la cină romantică, iubitele îi mai fac iubitului câte ceva cadou, îi mai lasă să le facă câte ceva în pat strict interzis în restu anului, mă rog, câte și mai câte, mai nevăzute și neaflate. Și se umple lumea de dulcegării: pisoiașul meu, pisicuța mea, motănelul meu, puiuțul meu scump, îngeraș, dulceața mea și doamne câte apelative. Că mare mai îi inventivitatea îndrăgostitului imbetat de nectaru dragostei. Aveți grijă drajii mei, că de aici până la diabet, mai îi un singur pas. Și îi păcat.
 Să nu mă înțelegeți greșit, nu am nimic împotriva dragostei și a romantismului. Dar am împotriva romantismului forțat și a dragostei de fațadă afișate cu ocazia valentine's gayului ( conform radio 21).
 Nu știu cum să vă zic. Pula mea. Eu nu am iubită, momentan. Dar dacă aș avea în mod cert nu ar trebui să aștepte un căcat de 14 februarie să primească o floare sau să-i spun că o iubesc. Aș face asta în fiecare zi și aș iubi-o în fiecare clipă. Nu ar avea nevoie să-i duc inimioare de pluș sau felicitări listate la un leu coala (da, cunosc cazuri) pentru că ea ar ști că inima mea îi e de mult dăruită. Pentru mine iubirea dintre doi oameni e ceva al lor, un legământ secret, sfânt, încheiat între ei prin sentimente mai puternice decât orice parafă. Iar ca să vii tu și să iei acest legământ pur și să-l întinezi în fața tuturor și să pui prețul unui leu pe el....așa ceva nu se face, îi de neconceput.
   Așa că, enfin , de 14 februarie eu vă doresc să iubiți cu toată inima, tot timpul și nu uitați să-i`arătați partenerului/ei că îl iubiți non stop, nu doar de 14 februarie.

  Aaa...daa. Și vă rog din suflet..terminați dracu cu astea, cu pisoiaș, motănel, puiuți....hai măi oameni buni, ce naiba, doar nu suntem un popor de zoofili.

Numai bine, rău la nimeni,

date luni, 14 februarie 2011

3 comentarii to “De 14-le lui Faurar....”

  1. Anonim
    15 februarie 2011 la 00:58

    Ioi, tu, romanticule. :) Sunt total de-acord cu tine. Total, infinit, de la cer și înapoi.

    Rar, auzi la el.

  1. Ortoman
    15 februarie 2011 la 01:39

    ce sa fac daca ma loveste rar inspiratia:))

  1. Elfa
    4 martie 2011 la 10:09

    Ai o leapsa la mine! :)

Leave a Reply: