La noi în Ardeal, mai exact în Cugir, sara se iasă în oraş. De ăştia mai proaspeţi zîc, nu de babalâci. Ăia au alte pasiuni(ştirile de la cinci, şezutu pe bancă pâna la şepte (nouăşpe), dormitu’ de la 8 sara şi după, basist şef la concertul de sforăit al blocului (în frunte cu şefu’ de scară, pe post de dirijor). Şi avem noi acolo un buleu, din care mare parte îi pietonal, care cu timpu’ o devenit loc de pelerinaj. Tăţi tinereii merg acolo să să plimbe, să să uite după cururi, să-şi arate la lume care ce izmene şi-or mai luat. Fiecare cum poate. Şi tare îi fain acolo că-i mare procentu’ de fete mândre pe metru pătrat. Şi-mi joacă ochii ca linia pe radar când umblu pe buleu’ ăla şi tare-mi mai place ca la mâţ laptele.

No. Mi-am amintit de casă şi de bulevardu’ cu pricina amu cand m-am înturnat de la o plimbare în stil timişorean. Mersu’ cu pejosu’ l-am dat pe mersul cu maşina. Mai comod, muzică la simţ, arie de acoperire mai mare. Cum zic băieţii de la Bug Mafia….cu 40 la oră. Şi ne-am plimbat şi iar ne-am plimbat, da' fete multe si faine ca acasă n-am văzt. Rezultă că amu îs ca mâţu fără lăptic, cătrănit.

Fetelor.........unde sânteţi? Pe unde îmblaţi? Dar mai ales, cu cine? 


Numai bine, rău la nimeni,

date duminică, 21 martie 2010

4 comentarii to “La plimbare”

  1. AlbastruVolatil
    21 martie 2010 la 01:57

    Ete scârţ, plimbă-te şi tu cu pejosul pe centru că era gârlă de fete faine când m-am plimbat eu cu Roxy şi cu prietenii ei :P Ştii vorba aia: "Lenea e cucoană mare..."

  1. Anonim
    21 martie 2010 la 13:06

    Eu zic sa incerci o plimbare pe jos si prin Timisoara, nu de alta dar in ultima vreme personajele care se plimba pe la noi pe buleu is mult prea proapete...ai si tu o varsta Ortomane :P

  1. Ortoman
    21 martie 2010 la 19:32

    True true....dar lenea...

  1. Achy
    22 martie 2010 la 01:20

    Lasa ORTOMANE ca mergem la stadion, sti tu...

Leave a Reply: