De azi am intrat şi eu în lumea asta a blogăielilor. De mult mă bătea gândul sa fac o încercare de genul şi tare ma bucur că azi am avut ce-mi trebuie în nădragi. Şi uite că, enfin, operaţiunea “ blog” o început.
Poveştile vor fi în româneşte (nu „in r0m@n3sht3”) aşa cum am învăţat eu să vorbesc la mama acasă, cu “oţâră”, cu “părădăi”, cu “o fost” şi alte delicatese ale limbajului ardelenesc.
No. El, blogul, o să conţină cugetări de-ale mele, trăiri de-ale mele etc. , etc., etc...
Acuma eu îs realist că îi foarte probabil să nu citească nici dracu ce debitez eu acia, dar nu-i ala baiu. Eu am vrut numa’ să vă dau bună zîua că aşa m-or învăţat ai mei că-i fain.
Aşa că, încă o dată: bună zîua!

Numai bine, rău la nimeni,

date miercuri, 10 martie 2010

2 comentarii to “No bună zîua lume!”

  1. Mordechai
    12 martie 2010 la 00:48

    Păi, hai! La treabă! Spor şi... din alea... succesuri, bre!:)

  1. Ortoman
    12 martie 2010 la 17:17

    Mulţam fain:D La fel:)

Leave a Reply: