De azî înainte voi fi necruţător cu:
* oamenii care se poartă urât fără ca io să le fi făcut ceva în prealabil
Pedeapsă: le dau ignore la fraeri.
* oamenii care merg încruntaţi pe stradă (ca mine)
Pedeapsă: nu le zâmbesc nici io, na! Şi împotriva proprie-mi încruntături o să aplic o terapie cu zâmbete..la 5 minute un zâmbet..ca pauzele lu' ăia de lucră la drumuri.
* procomuniştii
Pedeapsă: vă fac io o ofertă...dacă nu are cine să vă dea porunci absurde şi să vă oblige să faceţi lucruri în interesul lui...ce să fac...mă sacrific io.Vă satur io de tiranie şi dictatură..parol.
* fetele/femeile/ cu fiţe
Pedeapsă: vă tund. Hai mă fetelor că tund fluumos :D >:)
Pe bune. Să vedem dacă vă mai arde după aia de aere.
* ăia/ alea care se poartă urât cu copiii lor.
Ăştia îs un caz special. Merită comentat oţâră. 
Azî când am ieşit iară la promenadă (să fiu io dacă  mai ies) m-am împedecat de un copilaş care fugea şi s-o aruncat în persoana mea. Copilaşu numai ce se ridicase mai înainte dintr-o altă trântă şi fugea de măsa pentru că asta în loc să-l ajute să să ridice şi să-l alinte cu treburi gen lasă că bate mama asfaltu, l-o înjurat şi vroia să-l bată. 
Şi am vrut să-i zîc: "Tu p...ă, ce ai tu cu copilu? Ce vină are el că tu nu te-ai gândit în momentul concepţiei la urmări...ş.a.m.d."
Da ' nu i-am zîs..pentru că societatea m-o învăţat să nu mă bag în treburile altora.
Pedeapsă: ca la chineji...sterilizare...nu meritaţi să aveţi copii bă mastrapungilor şi mirandolinelor!!!

Sfatu' meu pretensc îi să vă băgaţ'  minţile în cap.Faceţ'  bine şi cotiţ-o înapoi pe calea hai'dreaptă. Nu vreţi să vedeţi un ardelean nervos.

Carrefull now, my PEN IS  big.

Numai bine, rău la nimeni,

date vineri, 23 aprilie 2010

0 comentarii to “ATENŢIE!”

Leave a Reply: