UITE  ştirea cu pricina.
Concluzii de bun simţ (zic io): 
-Se pare că cenuşa, de acum, celebrului vulcan Eyjafjallajokull o pătruns şi la creierii administraţiei urbei noastre care nu o găsît nimica mai bun de făcut decât să stîngă lumina la 12 în ditamai Complexu'.
-Probabil mai puţin de 5% din studenţi dorm înainte de 12 pm. Pe principiul că dacă te culci cu găinile o dată te mai culci şi a doua oară.

-În ultimii doi ani or fost pline cinematografele de filme apocaliptice,  dar nimeni,  nici Nostradamus n-o prezis că o să mă plimb printr-un complex pustiu, întunecat.

-Doamnelor şi domnilor, stimate domnişoare ne-o lovit năcazul sub formă de:  interdicţie, restricţie, interzicere, excluziune,  opreală, opreliste, oprire. Sfârşitul îi aproape.
-Cei care staţi în complex în Timişoara ştiţi deja care-i baiu. Şi plângeţi. 
În afară de cazul în care faceţi parte din asociaţiile alea de studenţi care or cerut şi ele năcazul ăsta pe motiv că nu au linişte să înveţe...sărăcuţii de voi..după ce terminaţi să vă plângeţi de milă vine mami să vă cetească o poveste şi să vă copere.

-Dacă unii au dreptul să înveţe şi eu am o dreptul să mă recreez cu pretenii noaptea cu o bere în mână, pe o muzică bună, alături de alte câteva sute de oameni ca mine. 
Adică tineri, în viaţă.
-Pe lângă barurile  "producătoare de zgomot" or închis şi boltele, shawomăriile, fast-food-urile. Pentru orice student cu capu pe umeri la 12 noaptea distracţia abia începe.
Sau foamea...şi nu mai îi nimic deschis pentru o gustare nevinovată.

 Unde mai beau eu bere maică pe la 1 dimineaţa când îi răcoare afară şi poţi să fii visătoriu?   De ce să mai vii mă absolventule de liceu la Timişoara la facultate? Du-te frate în altă parte că aici e reguli inumane.
Îmi pare rău dragilor...trebuie să fim tari. Să sperăm că nu va ţine mult.



Numai bine, rău la nimeni,

date sâmbătă, 24 aprilie 2010

9 comentarii to “Mama prohibiţiilor”

  1. Anonim
    24 aprilie 2010 la 11:58

    punem de o liga...:))

  1. Ortoman
    24 aprilie 2010 la 12:21

    punem:D

  1. Filip
    24 aprilie 2010 la 15:46

    mah nu stiu dar niciodata n-am fost fan "complex"...mai mult piata Urinii" :)...oricum e de cacat situatia...cenusa pe creier le-a ajuns cu mult inainte sa erupa Eskjfhaskldncblcbadslvbzxcvnx asta...(cam asa ceva se scrie parca)

  1. AlbastruVolatil
    25 aprilie 2010 la 00:27

    Nu o să comentez pe larg decizia primăriei pentru că punctul meu de vedere nu ţi-ar conveni prea mult. Chiar dacă nu mă culc odată cu găinile, prefer să mă bucur de linişte când pun capul pe pernă, lucru care nu se prea întâmplă când ai în preajmă un bar deschis până la 4. Iar în legătură cu facultatea, dacă un alt oraş universitar mi-ar oferi o educaţie de primă clasă care să-mi asigure o carieră de succes după încheierea studiilor, aş suporta benevol condiţii şi mai inumane.

  1. Ortoman
    25 aprilie 2010 la 10:16

    @Filip Unirii e prea departe...
    @AlbastruVolatil ştiu părerea ta, dar nu te deprimă complexul gol?

  1. Nicu
    25 aprilie 2010 la 22:23

    Și mie îmi place liniștea în complex. Din păcate prin închiderea barurilor chefurile s-or mutat în cămin, cel puțin aici la mine. Așa că măsura asta din punctul meu de vedere nu rezolvă nicio problemă. În plus eu mă gândesc că o grămadă de stundenți vor fi dați afară de locul de muncă din complex datorită reducerii programului de lucru :|

  1. Ortoman
    25 aprilie 2010 la 23:23

    da..am auzit nişte manele la voi:))

  1. AlbastruVolatil
    25 aprilie 2010 la 23:33

    @Ortoman: Nu mă deprimă chiar deloc. Mi se pare superbă Timişoara în timpul verii când studenţii sunt în localităţile lor de domiciliu şi în campus e o dulce linişte.

  1. Filip
    26 aprilie 2010 la 18:38

    @Ortoman mah da' lenes mai esti... 10 minute de mers pe jos :))

Leave a Reply: