Mâine  plec de tot, departe de tot, de tot ce-am avut, dar am pierdut .


Mâine nu o să mai vreau să ştiu că există noţiunea de mâine, mâine o să spun az'  nu.



Mâine merg la Orşova să văd Dunărea, să mă relaxez, să fiu copchil, să mă bucur de sare, zahăr şi grăsimi, să mă bucur de plimbări, să uit de obligaţii şi de nevoi..


Voi ce faceţi de 1 mai? Sper să nu staţi în casă, să munciţi sau să fiţi supăraţi. Şi asta nu pentru că ar fi 1 mai, ci pentru că viaţa merită trăită.



Numai bine, rău la nimeni,

date vineri, 30 aprilie 2010

11 comentarii to “Cujetări de 1 mai”

  1. Filip
    30 aprilie 2010 la 20:44

    mah bravo! asa sa faci :) eu unu` stau acas`ca mai am ceva ciubuc de terminat...si cam am nevoie de bani...poate seara imi dau cu niste beri...distractiune placuta!

  1. Anonim
    30 aprilie 2010 la 22:02

    Io ma duc sa beau bere si sa mananc gratar ! :)) Cred ca`i primu` an in care nu stau acas`. Nu ca as avea de ce sa sarbatoresc ziua muncii ... ;))

  1. Ortoman
    30 aprilie 2010 la 22:43

    Mulţam. Distracţie plăcută nu vă zîc că ştiu că o să vă distraţi...poate mai mult ca mine:((

  1. Anonim
    30 aprilie 2010 la 23:21

    Lasa, o sa ne distram la fel de mult ca si tine. ;)) Vezi, ce nepoliticoasa sunt, am uitat sa`ti urez "distractiune placuta". :D
    P.S. Si mie imi pare rau ca nu are happy ending, dar o urma de speranta tot lasa la indemana fiecarui cititor ...

  1. Anonim
    30 aprilie 2010 la 23:42

    Apropo, cum de au scos astia un alt videoclip pentru melodia asta ? :D Parca aveau altul ... Nu ca ar stirbi minunatia melodiei, dar intreb si eu de curiozitate. Poate stii.

  1. Ortoman
    30 aprilie 2010 la 23:58

    habar n-am...eu doar mă bucur de ea....stiai că avem un lucru în comun?:>

  1. Anonim
    1 mai 2010 la 00:11

    Ce lucru avem in comun ? :)

  1. Ortoman
    1 mai 2010 la 01:10

    1. faptul că n-avem somn
    2. am văzut că citeşti moshe& mordechai...o crescut inima în mine:D

  1. Anonim
    1 mai 2010 la 01:22

    hmmm .... unde ai vazut ca citesc moshe&mordechai ? :D si de ce a crescut inima in tine ? :)

  1. Anonim
    1 mai 2010 la 01:25

    Si ai zis "un lucru in comun" ... apoi ai scris doua. :P Eu am gasit si al treilea: amandurora ne place melodia articolului ;))

  1. Ortoman
    3 mai 2010 la 00:50

    pai o crescut că şi mie îmi place

Leave a Reply: