Azî îi lunea. Ieri n-o fost luni şi o fost mai fain.
        Ieri sară m-am întors dintr-o excursie  foarte faină. Sper că în perioada asta de nepostare să nu-mi fi chierdut bruma mea de cetitori (nu mereţi mă la alţii mă..adică mereţi da' mai haidaţi şi înapoi:D).
Iniţial m-am gândit să scriu un super post în care să vă poveştesc în detaliu despre ce am văzut io pe acolo.
       Dar ar fi fost prea lung şi am auzît că o poză face cât o mie de cuvinte..aşe că vă poftesc la un fotopost...şasă pereche la 10 lei.

Întâia şi prima oară vă dezvălui locaţia drumeţiei ca să înţălejeţi contextul socio-istorico-geografic în care ne aflam

 
 

Pe Dunăre de-ar curge vin,
Aş mai avea un singur dor:
Eu calea vinului s-aţin,
Să-l beau pe tot... şi-apoi să mor!
  



Drumurile care duc spre credinţă poartă acelaşi nume toate: pariu, aventură, incertitudine, cuget de om nebun.
(Nicolae Steinhardt)



  
Sunt două feluri de a-ţi trai viata. Unul de a crede că nu există miracole. Altul de a crede că totul este un miracol. (Albert Einstein)




  Să nu pierdem nimic din trecut. Cu trecutul se clădeşte viitorul. (Anatole France)




M-am întâlnit şi cu Rejele Decebal şi ui' ce mi-o zîs că i-o zîs lu' Coşbuc
Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.




Am dat agitaţia oraşului de la câmpie liniştii oraşului dunărean,  căldura asfaltului încins pe răcoarea malului Dunării. Atunci,  acolo  am zîs: My kingdom for a boat! 
 


      Rezultă că deci şi prin urmare io am petrecut un 1 mai superb  şi sper din tăt sufletu' că şi voi v-aţi distrat care pe unde şi cum aţi ştiut.
 

P.S. O poză de drum bun:D



Numai bine, rău la nimeni,
 

date marți, 4 mai 2010

8 comentarii to “Un unu mai de vis”

  1. Anonim
    4 mai 2010 la 00:17

    FRUMOS! Am fost si eu pe acolo, in vremuri de mult apuse. Te urasc pentru ca tu ai facut ceva de 1 mai, dar asta e...

  1. Anonim
    4 mai 2010 la 00:18

    Fain ca te`ai distrat. Mi`ar placea si mie sa merg acolo, in special sa vad acel chip al lui Decebal ( sau Burebista, nu stiu ) in piatra de stanca. L`am mai zarit prin poze si mi se pare fascinant - initial nu credeam ca`i la noi. ;))

  1. Ortoman
    4 mai 2010 la 00:25

    @ Aljo89: lasă că ştiu că nu mă urăşti:D
    @ Miscellaneous11: îi foarte fain pe acolo şi ca să ajungi nu trăbă numa' să vrei:)

  1. Ortoman
    4 mai 2010 la 00:33

    corecţie: trăbă numa' să vrei

  1. Anonim
    4 mai 2010 la 10:09

    ei stii...trec printr-o perioada in care ii urasc pe toti care au facut ceva de 1 mai, de ce ai face tu exceptie??? :P
    acum imi dau seama ce perioada urata...chiar e cazul sa imi revin ;)), altfel cine stie cine mai ramane cu ochii in neoane din cauza mea :P

  1. Nicu
    4 mai 2010 la 11:07

    Faină excursie... La mai multe.

  1. diana
    4 mai 2010 la 14:46

    fain ba... te distrezi n-ai tu treaba...
    vreau si eu :(( imi e dor de vremurile in care eram colegi:P si aveam si eu bani sa ma plimb...

  1. Hell's Angel
    4 mai 2010 la 15:16

    Da,chiar daca e off topic, declar oficial ca sunt ofticata ca nu m-ati chemat si pe mine la cursul festiv....
    Ma bucur ca te-ai distrat de 1 mai.:p

Leave a Reply: