Azi am găsit pe wwweu o chestie amuzantă, atât de amuzantă de nu puteam să fiu aşa de zgârcit să n-o împart cu voi. Uite imaginile cu pricina. Sursa nu le-o cunosc..



Prima..>:)


După prima urmează, logic, a doua.. Mai logic de atât nu se poate, nu?


Hai şi cu a treia..


A patra nu să dezminte..


A cincea ne învaţă ce-i călcatu' gratis


A şasa  îi delicioasă..



Astea-s alea şasă întrebări de m-or făcut să mă dau de-a dura, de făcea mişto Azor de persoana mea..
Probabil ca le-aţ mai văz't...Poate ca nu vi să par cine ştie ce...
Da' mie mi-or placut...aşe ca na-vă!

date miercuri, 19 mai 2010

5 comentarii to “La întrebări tâmpite, răspunsuri tâmpite!!”

  1. Anonim
    20 mai 2010 la 00:40

    Eu nu le stiam. ;)) Funny indeed.

  1. Filip
    22 mai 2010 la 23:27

    =)))))))))))))))))))...etc.

  1. Elfa
    23 mai 2010 la 09:00

    :))) nu le stiam.. Prima si a doua sunt beton! :)))

  1. Kiwi
    28 mai 2010 la 11:41

    Aia cu X-ul e geniala:)) de stiam atata matematica in liceu eram olimpic :))

  1. Anonim
    20 iunie 2010 la 17:18

    .....faza asta cu intrebarile la engleza ma duc cu gandul la o singura faza : doamna pot sa o scot afara si sa o fac cu pixul?..haha ghiceste personajul :)

Leave a Reply: