imajine de aici

   De când am venit acasă am dat în boala nevestelor aflate la a doua-şi treia tinereţe sau cum ar zîce englejii, middle aged women. Şi anume mă uit pe la emisiuni gen Copchii vs. Părinţi, sau invers. Cin’ se uită ştie despre ce-i vorba. Cine nu, nu.


  Şi emisiunea asta m-o făcut să mă gândesc la situaţia mea.


  Io cu a mei şi de obicei cu oamenii maturi mă-nţăleg foarte bine, în special cu doamnele:)) Îi ajut pe la treburi, cu ce pot şi ei mă ajută la rândul lor cu ce pot. Şi treaba mere ca unsă. Asta în 98% din cazuri.


  Mai rămân 2%, nu? Ai bate-o Doamne matematică!


  În 1% din cazuri neuronul meu şi ai părinţilor pedalează câteodată în direcţii opuse..şi în plus ăsta al meu fiind mai rebel din fire pedalează în direcţii pe care ei le consideră ca fiind cu acces interzis..şi nici nu face semn cu ... când ia curbă brusc. Treaba asta pentru ei îi de neconceput şi încearcă să mă ghideze îndărăt pe drumul pe care îl consideră asfaltat. Şi în 99% din cazuri îi ascult pentru că aşa trăbă.


  Însă în 1% din cazuri ideile lor îmi amintesc de cele sfinte şi mă fac să mă crucesc mai abitir ca popii la hram. Mă, deci îs atât de..,nu aiurea..stai...ca nuca în perete, ca şaua pe ghibol, ca Boc in guvern. N-ai cum să fii de acord cu ele. Atunci când se întâmplă asta şi încerc să le explic că nu şed lucrurile chiar cum le văd ei, mă lovesc de următoarea replică: „Sîntem părinţii tăi, ar trebui să ne asculţi, că ştim mai bine, nu-ţ vrem rău’!”. Ştiu că nu-mi vor rău, păzască sfântul, da’ calitatea de părinţi nu le dă şi calitatea de atotştiutori. Şi mai ştiţi vorba aia: “Orice om greşeşte”? Greşit..ei nu. De ce? Pentru că, deoarece şi de aia...sunt părinţi.


  Io unu n-am reuşit să trag o concluzie obiectivă..nu ştiu...


  Voi ce credeţ? Îs părinţii zei? Părinţii nu greşesc, numai copiii? Şi pe de altă parte...au dreptul copiii să reproşeze ceva ălora care şi-or sacrificat o parte din viaţă să-i aducă pe lume şi să-i crească?

date duminică, 30 mai 2010

6 comentarii to “Părinţi versus copchii”

  1. Anonim
    30 mai 2010 la 15:16

    Aaa de la partea cu matematica m-am dezorientat putin si mai pierdut complet pe la „Sîntem părinţii tăi, ar trebui să ne asculţi, că ştim mai bine, nu-ţ vrem rău’!”...no sa lasam filosofia altora...cum sa te uiti la parinti contra copii???? ia incearca iubire inerzisa:)) ca aia nici macar nu tre sa incerci sa o intelegi.
    Cred ca ii epidemie de "boala nevestelor aflate la a doua-şi treia tinereţe" ca si eu tot cam la treburi destea ma uit cand merg acasa.

  1. Cipriana
    31 mai 2010 la 01:39

    Nu cred ca guvernul Boc ar trebui adus in discutie intr-un astfeld e articol.

  1. Ortoman
    1 iunie 2010 la 15:51

    @ cipriana: pai? la mine are logica aluzia..

  1. Anonim
    1 iunie 2010 la 17:14

    Pfff, eu in aela 98% de procente la includ la timpul in care am eu dreptate in fata mamei mele. :D Da' tot nu vrea sa ma asculte , de foarte multe ori ... :(

  1. Elfa
    8 iunie 2010 la 00:33

    "Îs părinţii zei?"- NU
    "Părinţii nu greşesc, numai copiii?" - NU
    "Şi pe de altă parte...
    ..au dreptul copiii să reproşeze ceva ălora care şi-or sacrificat o parte din viaţă să-i aducă pe lume şi să-i crească?" - DA.
    ;)

  1. Ortoman
    9 iunie 2010 la 15:42

    scurt si la obiect:))

Leave a Reply: