„Artiştii au intuit de mult că femeia ascunde un mister care vine parcă din altă lume, mai vastă, mai frumoasă. Dar ce mister ascunde oare femeia, ce are ea atât de deosebit?” (Emil Gabor în articolul “Comunitate de la doi la Infinit”, ziarul Diaspora, Nr.2, Iulie 2004, Lisabona).
 Frumosul nu poate fi mai definit nicicum mai bine decât prin trupul gol al unei femei frumoase. Acest lucru este exprimat cel mai bine de Bianca Andreea Marin într-un articol cu titlul HUMANOGRAFIA – FEMEIA UNIVERSALĂ: „Ce sâni frumoşi are, ce gură! Dinţii ei, părul negru şi… privirea… sufletul; Ce frumoasă e! Corpul îi pare de sticlă, iar razele soarelui se reflectă din sânii ei în privirea mea”.
 Lui Ortoman îi place femeia, dar nu o înţelege. Mintea ei îi un labirint pentru el. Gândirea întortocheată. Ortoman gândeşte logic, teoretizează totul. Orice decizie o ia în urma unor analize logice de amploare, orice sentiment îl supune duşului raţiunii. Femeia, în schimb, ia decizii importante bazându-se pe sentimente, instincte.
 Una dintre cele mai dificile intrebari pentru un bărbat este: „Ce este femeia?”. Cei care susţin că nu li se pare o întrebare grea sau dau un răspuns rapid sunt tâmpiţi sau nu au trăit îndeajuns lângă femei. Pe mine mă frământă de vreo câteva zile întrebarea asta. Vedeţi voi, eu îmi petrec majoritatea zilelor în mijlocul femeilor. Şi nu pentru că aş fi mare gigolo, dar aşa o fost sa fie. Unii ar zice că îs norocos, alţii, misogini, mi-ar plânge de milă. Iar ăia, self-suficient bastards, cum le zice fratele, nu văd diferenţa.
 Părerea mea, care e? Eu cred că îs printre cei mai bogaţi oameni din lume. Obiectul avuţiei mele îi mult mai valoros decât euro, dolar, sau aur. Contabilul meu numără zâmbete, chicoteli, râsete, feţe visătoare, priviri de femei Contabilu’ meu nu e un şoarece de bibliotecă, nu ştie matematici speciale, el buchiseşte adunarea. Dar e expert în zâmbete, îi plac cele sincere şi e al dracu de abil în a le descoperi pe cele false. 
 Aşa că, dragele mele, care citiţi blogul, când mă vedeţi vă rog să-i daţi motive de bucurie contabilului, că n-aş vrea să fie supărat şi să demisioneze. 
No, bine?
Şi nu uitaţi:
Sursă imagine: WWW

Numai bine, rău la nimeni,

date miercuri, 17 martie 2010

0 comentarii to “Averea lui Ortoman”

Leave a Reply: