„După-atâta frig si ceaţă
Iar s-arată soarele.
De-acum nu ne mai îngheaţă
Nasul şi picioarele!

Cu narcişi, cu crini, cu lotuşi,
Timpul cald s-apropie.
Primavara asta totuşi
Nu-i decât o scorpie.”

   Astăzi drăguţul de soare ş-o arătat în sfârşit mărinimia. Pe stradă vezi tot mai multe fete care încet,încet renunţă la penajul de iarnă. Ce bine!:D Şi nu numai pentru mine..Vă durea spatele drăguţelor de la kilele alea grele de haine.:* Mânce-le-ar bruşu!
 Peste tot viaţa răsună, peste tot numai oameni bine dispuşi.Triluri de păsări, remixate de vânt, se aud pe toate aleile. Daţi bassu la maxim înnaripatelor, să dăm un chef cum numai studenţii ştiu.
 Şi câinii se bucură , tolănindu-se pe sub bănci. Boschetarii şi mai tare se bucură…ei tolănindu-se pe bănci, râzând în nas frigului care până mai ieri le-a purtat sâmbetele.  

 Ce zi domnule!!:D Ce zi!! Numai bună de stat în casă.
 


P.S. “Pe trotoar, alături saltă
Două fete vesele...
Zău că-mi vine să-mi las baltă
Toate interesele!” >:) 

 
P.P.S. Versurile fac parte din poezia “Primăvara”, de George Topârceanu

P.P.P.S  Şi nu uita că:



Numai bine, rău la nimeni,

date joi, 18 martie 2010

3 comentarii to “Gânduri primăvăratice”

  1. Nicu
    18 martie 2010 la 16:44

    Ii faina primăvara da tot nu se compara cu iarna :|.

  1. Ortoman
    18 martie 2010 la 20:26

    Lasă Dom'le nu fi supărat.. Eu mă bucur că s-o dus.
    Vrei să-ţi zîc un secret?

  1. Achy
    22 martie 2010 la 01:13

    Stai sa-ti zic eu un secret...vine vara si naparlesc pasarile de tot!!! :P

Leave a Reply: