În viaţă, întotdeauna mi-o plăcut să joc rolul spectatorului, nu al jucătorului. Mai bine să observ, decât să fiu observat. Şi zîua de azi nu face excepţie. Şed şi vă privesc de la mine din târnaţ.
Vă preumblaţi tăţi pe uliţă fiecare în treaba lui. Unu-i fercheş tare, ce s-o mai puţulit. Zîci că azi să-nsoară. Altu’ parcă nu-i citav, mere ce mere, suduie, ş-apoi urlă din tăţi rărunchii. Bravo mă, bine te-o educat mumă-ta. Amu’ ogoaie-te!
 Hopa....mai trece unu’…Ăsta mere aplecat de spate..o hi beteag sau l-or hi altoit v’o doi.
Cine ştie, numa’ Dumnezău.
Haha!!Ce faci tete? Ai ditamai burdihanu’:)) Ţ-o spus careva că ţi se văd foalele? Altădată ia-ţi un tricou mai mare....de n-ai, îţi dau eu un cearceaf, orice. Numa’ fă bine de te dă din faţă.
Sexu frumos nu să lasă aşteptat...la noi pe uliţă circulă multe mândre. Mere la boltă domn’şoara. Oare ce ia?... No, pula. S-o dus dejaba. N-o luat nimica de-ale gurii, să-mi mai clătăresc şi eu ochii, să mai mint foamea. ..stai...moment de reculegere. Îi numa în budigăi. Nu ţî frig drăguţă? Vin să te ‘copăr c-un lepedeu? Bag sama că nu, că în loc să te bagi la adăpost stai şi duhăneşti. Bagă mare, vremea-i înainte.

Şi ui’ aşe trece vremea mea. Şezând deoparte şi uitându-mă la alţii ce fac. Ăia de la Antenă îs mici copchii faţă de mine.

P.S. Cu postarea vine şi un cântecaci de noapte bună. La pachet , ca pe vremea dinainte.


Numai bine, rău la nimeni,


date miercuri, 24 martie 2010

2 comentarii to “De veghe în târnaţ”

  1. Nicu
    24 martie 2010 la 11:57

    Astia doi canta muzica populara ardeleneasca? :P

  1. Ortoman
    24 martie 2010 la 14:37

    Ăăă...sigur. Ce? Nu-i clar?

Leave a Reply: