No azî am vrut să scriu cum să face ghinarsu, partea a doua....dar îmi vâjâie capu'. Că asară am fo' în club.
  Ş-am beut 100 de suc de mere cu ceva...Care ceva m-o făcut să văd lumea mai roză şi mai faină.
  Dar ceva tăt nu m-o împiedicat să observ nişte specimene demne de Antipa. Am stat în aceeaşi încăpere cu piţi, cu oameni cu burtă  care vin în club în training (Şi pe mine mă oboseşte bâţâiala, da' nici chiar aşa), cu o chestie care sărea pe acolo deşi părea bătrân cât tata, cu aer de italian.
  Partea plină a paharului îi că or intrat două fete peste mine la baie.....pe motiv că or greşit uşa....sigur..Apropos de fete.....numa' una şi una...mai ales elea cu care am mers :> La mulţi ani încă o data, I. 
 Au capu...
  
 Şi pentru că oficial încă-i dimineaţă, un cântecaci...



Numai bine, rău la nimeni,

date sâmbătă, 27 martie 2010

4 comentarii to “Ortoman şi clubul”

  1. AlbastruVolatil
    27 martie 2010 la 14:14

    Şi erau drăguţe fetele de la baie? :))

  1. Ortoman
    27 martie 2010 la 16:22

    şi-ncă cum...

  1. Filip
    27 martie 2010 la 16:36

    scuzoaiele mele pentru dublu-comentariu (iti mai scrisai unu` da nu stiu daca aparu)

    Nu e nimic rau in a gresi usa :D mai ales daca cine greseste usa are tate :D

  1. Ortoman
    27 martie 2010 la 20:09

    :)) dară

Leave a Reply: