În sara asta  o să scriu despre ceva mai mortal. Ce poţi să faci cu bodia (a se citi boddy) după ce te plimbă Charon cu iahtu pe râul Styx.
La noi în Ardeal şi nu numai, se practică vechiul obicei al înmormântării. Din păcate sau din fericire (dacă îi vorba de soacră),  toţi am avut parte de aşa ceva.  Cum se zice în Sfânta Carte: “căci din ţărână eşti şi în tărână te vei întoarce”. True, true….
Ei bine, Omul o reuşit încă o dată să trişeze soarta, pentru că el, miezul, nu putea să fie ordinar nici măcar după moarte. No:
  • Prima metodă extraordinară de a scăpa  de rest îi să-l trimiţi în spaţiu. Căci din ţărână eşti şi în tărână te vei întoarce.....dar nu a Pământului.
  • A doua idee ar fi să transformi cenuşa în recif să faca peştii amor în tine. Scârbos de-a dreptul.
  • Dreptate or avut maneliştii când or făcut versuri ca: “eşti un diamant etc. etc.” pentru că  da, poţi să devii diamant într-o zi.
  • Poţi să devii de asemenea îngrăşământ de plante sau artificii.
  • Toată existenţa ta se poate rezuma de asemenea într-un creion. Scris fain frumos cu numele şi anii vieţii.
Informaţiile îs preluate de pe oddee.com  unde subiectele astea macabre îs tratate en-detail. 
Vă urez lectură plăcută!
Îmi cer scuze dacă subiectu’ v-o cauzat emoţii negative. Mi perdoni!

Numai bine, rău la nimeni,

date sâmbătă, 13 martie 2010

3 comentarii to “Sufletu' mere în Rai, dar trupul?”

  1. MsKatty
    13 martie 2010 la 01:39

    Nici vorba de negativism...doar un pic de greata :)) Stii,am si eu o fobie. Oricum,am mai citit pe oddee.com ca poti sa-ti transformi cenusa (ma rog,nu tu personal)in portret... infricosator,serios. Tu ce preferi sa se intample cu trupul tau dupa ce mori? Ca sufletul clar nu va ajunge in Rai cum speri,vei fi vecin cu mine la invartit smoala :))

  1. Ortoman
    13 martie 2010 la 01:43

    Io prefer să nu mă gândesc.......pasez frământarea asta urmaşilor. Cât despre suflet...nu se ştie niciodat'.

  1. Nicu
    13 martie 2010 la 22:41

    Noroc (sau nu?) că la noi în Ardeal suntem feriți de astfel de sfârșituri spectaculoase.

Leave a Reply: